- 0
- 1
Ożywiona warszawska Syrenka i zapadająca się pod ziemię palma z ronda de Gaulle’a – kampania FOOH marki Eco Soft
Trwa kampania Food4face – nowej linii kosmetyków marki Eco Soft. W promujących ją działaniach marka wykorzystuje fake OOH osadzone w warszawskiej scenerii.
Kampania marki Eco Soft opiera się na formatach wideo – czterech dziesięciosekundowych filmach FOOH (fake out of home). Łączą one realistyczne ujęcia z warszawskich ulic oraz efekty CGI.
W pierwszym z filmów warszawska Syrenka ożywa, by mieczem otworzyć pudełko kremu Food4face i z zaciekawieniem zajrzeć do środka. Podkreśla to, że produkt ma formę sztyftu, a jego opakowanie jest biodegradowalne.
Wyświetl ten post na Instagramie
Palma z ronda gen. Charles’a de Gaulle’a nagle zapada się pod ziemię. W jej miejsce wyrasta olbrzymi sztyft Eco Soft. Tym filmem marka chce podkreślić swoją wyjątkowość, unikatowość i warszawskie korzenie.
Wyświetl ten post na Instagramie
Trzeci spot przedstawia po prostu wielkie opakowanie mydełka w sztyfcie, sunące po ulicy niczym samochód.
Wyświetl ten post na Instagramie
Filmy pojawiają się na Instagramie, Facebooku, TikToku, YouTube oraz w Google. Czwarty spot zostanie opublikowany 29 listopada. Akcję wspierają kreacje statyczne promujące nową linię produktów. Obejmuje ona dwa kremy, serum oraz nawilżające mydełko do demakijażu i oczyszczania. Marka podkreśla, że produkty te:
- są naturalne i wegańskie,
- są hipoalergiczne i nadają się do każdego rodzaju skóry, w każdym wieku,
- mają formę sztyftu, a ich opakowania są biodegradowalne.
Oprócz tego masy produktów powstały bez użycia wody. Linia silnie promuje idee zero waste i skinimalizmu, co podkreśla jej kampania reklamowa.
Za konceptem kreatywnym, kreacją, realizacją oraz planowaniem mediów stoi agencja Kore.
- 1