Eco Soft z kampanią FOOH - Marketing przy Kawie
Ożywiona warszawska Syrenka i zapadająca się pod ziemię palma z ronda de Gaulle’a – kampania FOOH marki Eco Soft
  • 0
  • 1
18.11.2024

Ożywiona warszawska Syrenka i zapadająca się pod ziemię palma z ronda de Gaulle’a – kampania FOOH marki Eco Soft

Trwa kampania Food4face – nowej linii kosmetyków marki Eco Soft. W promujących ją działaniach marka wykorzystuje fake OOH osadzone w warszawskiej scenerii.

Kampania marki Eco Soft opiera się na formatach wideo – czterech dziesięciosekundowych filmach FOOH (fake out of home). Łączą one realistyczne ujęcia z warszawskich ulic oraz efekty CGI.

W pierwszym z filmów warszawska Syrenka ożywa, by mieczem otworzyć pudełko kremu Food4face i z zaciekawieniem zajrzeć do środka. Podkreśla to, że produkt ma formę sztyftu, a jego opakowanie jest biodegradowalne.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Ecosoft (@_eco_soft_)

Palma z ronda gen. Charles’a de Gaulle’a nagle zapada się pod ziemię. W jej miejsce wyrasta olbrzymi sztyft Eco Soft. Tym filmem marka chce podkreślić swoją wyjątkowość, unikatowość i warszawskie korzenie.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Ecosoft (@_eco_soft_)

Trzeci spot przedstawia po prostu wielkie opakowanie mydełka w sztyfcie, sunące po ulicy niczym samochód.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez Ecosoft (@_eco_soft_)

Filmy pojawiają się na Instagramie, Facebooku, TikToku, YouTube oraz w Google. Czwarty spot zostanie opublikowany 29 listopada. Akcję wspierają kreacje statyczne promujące nową linię produktów. Obejmuje ona dwa kremy, serum oraz nawilżające mydełko do demakijażu i oczyszczania. Marka podkreśla, że produkty te:

  • są naturalne i wegańskie,
  • są hipoalergiczne i nadają się do każdego rodzaju skóry, w każdym wieku,
  • mają formę sztyftu, a ich opakowania są biodegradowalne.

Oprócz tego masy produktów powstały bez użycia wody. Linia silnie promuje idee zero waste i skinimalizmu, co podkreśla jej kampania reklamowa.

Za konceptem kreatywnym, kreacją, realizacją oraz planowaniem mediów stoi agencja Kore.

  • 1
FOOH Eco Soft

Ożywiona warszawska Syrenka i zapadająca się pod ziemię palma z ronda de Gaulle’a – kampania FOOH marki Eco Soft

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

18 listopada 2024