„My nie owijamy w bawełnę” – przekonuje w reklamie Credit Agricole
  • 1
  • 0
18.08.2017

„My nie owijamy w bawełnę” – przekonuje w reklamie Credit Agricole

Bank Credit Agricole rozpoczął kampanię telewizyjną kredytu gotówkowego. Działania prowadzone są do końca września. Ich hasło brzmi: „My nie owijamy w bawełnę”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

M.

7 lat temu

Heh, nie wiem czy do końca trafne jest to zobrazowanie głównej myśli ("owijać w bawełne"). Owinięty w bawełnę powinien być produkt banku (który w domyśle coś ukrywa) a nie konsument. Ten mógłby być jeśli już "nabity w butelkę" - śmiało można kręcić nową reklamę :):):)

18 sierpnia 2017

17 sierpnia 2017