Outdoorowa odsłona kampanii „Posiadanie sensem życia?” ING BŚ we współpracy z Przemysławem Truścińskim - Marketing przy Kawie
Outdoorowa odsłona kampanii „Posiadanie sensem życia?” ING BŚ we współpracy z Przemysławem Truścińskim
  • 0
  • 4
31.01.2019

Outdoorowa odsłona kampanii „Posiadanie sensem życia?” ING BŚ we współpracy z Przemysławem Truścińskim

W grudniu 2018 r. ING Bank Śląski rozpoczął kampanię konta oszczędnościowego. Pytał w niej konsumentów, czy posiadanie stało się sensem naszego życia. Pod koniec stycznia ruszyła outdoorowa odsłona działań. Zaangażowano w nią znanego rysownika Przemysława Trusta Truścińskiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55400 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

31 stycznia 2019