Outdoorowa odsłona kampanii „Posiadanie sensem życia?” ING BŚ we współpracy z Przemysławem Truścińskim
  • 0
  • 4
31.01.2019

Outdoorowa odsłona kampanii „Posiadanie sensem życia?” ING BŚ we współpracy z Przemysławem Truścińskim

W grudniu 2018 r. ING Bank Śląski rozpoczął kampanię konta oszczędnościowego. Pytał w niej konsumentów, czy posiadanie stało się sensem naszego życia. Pod koniec stycznia ruszyła outdoorowa odsłona działań. Zaangażowano w nią znanego rysownika Przemysława Trusta Truścińskiego.

Truściński został poproszony o zobrazowanie tematu kampanii: „Posiadanie sensem życia?”. Wizja artysty w symboliczny sposób pokazuje zaślepienie konsumpcją. Na drugim biegunie są przemyślane i odpowiedzialne zakupy.

W ramach aktywności OOH marka ING jest obecna w przestrzeni publicznej na dużym formacie w dwunastu miastach. Są nimi: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Warszawa i Wrocław. Dodatkowo w stolicy kreacje są eksponowane w wiatach przystankowych i w metrze.

Kampanię przygotowała agencja Brain. Media zakupił Mullen Lowe Media Hub.

  • 4

31 stycznia 2019