Outdoorowa kontynuacja kampanii reklamowej Lecha Poznań - Marketing przy Kawie
Outdoorowa kontynuacja kampanii reklamowej Lecha Poznań
  • 0
  • 2
30.07.2012

Outdoorowa kontynuacja kampanii reklamowej Lecha Poznań

Lech Poznań rozpoczął kampanię sprzedażową biletów i karnetów na nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55504 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 lipca 2012

  • 2
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
30.07.2012

Brodnicki i Okrasa rzeczywiście w kampanii Lidla (wideo)

Potwierdziły się przypuszczenia prasy i serwisów branżowych. Dwaj znani kucharze, Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, są twarzami kampanii reklamowej Lidla. 30 lipca rozpoczął działalność serwis kuchnialidla.pl, w którym obaj mistrzowie kuchni – niekoniecznie w idealnej wzajemnej zgodzie – będą podsuwać użytkownikom swoje przepisy kulinarne, oczywiście na dania z produktów kupionych w Lidlu. Cała kampania „Pascal kontra Okrasa” potrwa 52 tygodnie.