Outdoorowa kampania Frugo
  • 0
  • 2
16.09.2011

Outdoorowa kampania Frugo

16 września rozpoczęła się zintegrowana kampania reklamowa marki Frugo, na nowo wprowadzonej na rynek przez FoodCare. Osią działań jest outdoor. W ośmiu największych miastach Polski, tj. Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Trójmieście oraz Katowicach, pojawiły się frontlighty (6 x 3 m) promujące napój. Oprócz tego na krakowskim lotnisku Balice zawisł ogromny megaboard.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Andrzej

13 lat temu

Frugo wróci?

Kampania Frugo bez telewizji? Dziwne, wątpię żeby się udało.

16 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
16.09.2011

Tuters – by SMS-y reklamowe przychodziły w odpowiednim czasie

W wysyłce SMS-ów reklamowych trudno jest precyzyjnie określić czas, w którym wiadomość trafi do odbiorcy właśnie wtedy, gdy skłonny jest on podejmować decyzje zakupowe. Pomocą mają stać się bramki Tuters, umożliwiające przesyłanie treści reklamowych w myśl zasady „tu i teraz” – tylko odbiorcom znajdującym się w centrum handlowym. Nowe narzędzie 22 września zadebiutuje w łódzkiej galerii handlowej Manufaktura.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
16.09.2011

Konkurs „Polskich konsumentów portret własny” rozstrzygnięty

Rozstrzygnięty został konkurs fotograficzny „Polskich konsumentów portret własny”, zorganizowany z okazji dwudziestolecia ARC Rynek i Opinia. Celem konkursu było zebranie i nagrodzenie najciekawszych fotografii obrazujących polskiego konsumenta, jego życie, środowisko, zainteresowania. W konkursie, który trwał od 16 maja do 31 sierpnia br., wzięło udział blisko 160 polskich konsumentów z całej Polski, zaś do oceny nadesłanych zostało ponad 200 zdjęć.