„Out”: motyw przewodni identyfikacji wizualnej 18. MFF Nowe Horyzonty - Marketing przy Kawie
„Out”: motyw przewodni identyfikacji wizualnej 18. MFF Nowe Horyzonty
  • 0
  • 1
8.06.2018

„Out”: motyw przewodni identyfikacji wizualnej 18. MFF Nowe Horyzonty

Jedną z tradycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty jest sposób przygotowywania identyfikacji wizualnej, wykraczający poza konwencjonalne projektowanie graficzne. W tym roku organizatorzy zaprosili do współpracy związanego z Wrocławiem artystę – Łukasza Cekasa Bergera. Wspólnie z Michałem Wekslerem i zespołem Nowych Horyzontów stworzył on instalację „Out”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56432 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 czerwca 2018