OTTO - Nowa marka na rynku handlu wysyłkowego w Polsce. - Marketing przy Kawie
OTTO - Nowa marka na rynku handlu wysyłkowego w Polsce.
  • 0
  • 1
21.02.2007

OTTO – Nowa marka na rynku handlu wysyłkowego w Polsce.

W połowie lutego na polskim rynku ukazał się nowy, niedostępny do tej pory w naszym kraju, katalog sprzedaży wysyłkowej OTTO. Jest to najbardziej rozpoznawalna przez klientów w Europie i na świecie marka handlu wysyłkowego. W Polsce zadebiutowała katalogiem na sezon wiosna/lato 2007.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56450 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

K.

18 lat temu

Redakcja juz bez skrepowania daje reklame

na swoich stronach i nawet o tym czytelnikom nie wspomni... pieknie, pieknie

Rozwiń komentarze

21 lutego 2007

20 lutego 2007