Otoczeni przez partyzantów (Visual Communication 12/2007)
  • 0
  • 1
22.01.2008

Otoczeni przez partyzantów (Visual Communication 12/2007)

Diagnoza rozwoju ambient mediów i marketingu partyzanckiego w Polsce to temat najobszerniejszego tekstu o problematyce marketingowej ostatniego numeru „Visual Communication”. Nowe narzędzia przestają być traktowane jako ciekawostka, na co wskazuje przede wszystkim rosnący na nie popyt. Mają sporo zalet, których nie dają tradycyjne metody, między innymi: dokładne targetowanie, dowolność zasięgowa, niestandardowa forma i ocean kreatywnych pomysłów z możliwością dopasowania do każdej kategorii produktu – pisze w artykule „Odejść od schematu” Łukasz Mikołajczak.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2008