Oszczędności jak ser roquefort w kampanii Banku Millennium (wideo)
  • 1
  • 1
21.10.2016

Oszczędności jak ser roquefort w kampanii Banku Millennium (wideo)

21 października rusza emisja reklamy telewizyjnej Banku Millennium. Tym razem marka promuje konto oszczędnościowe, porównując oszczędzanie do dojrzewania sera. W spocie opowiada o tym Radosław Kotarski.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 października 2016

20 października 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.10.2016

Wystawa „Więcej niż reklama, czyli jak to robią Szwedzi” od 3 listopada w Centrum Kreatywności na warszawskiej Pradze

W 2011 r. Szwecja podjęła decyzję o udostępnieniu obywatelom jednego ze swoich oficjalnych kanałów PR na Twitterze. Odtąd co tydzień kolejny Szwed prowadzi profil @Sweden, poruszając ważne dla siebie kwestie. Konto śledzi już ponad 100 tys. osób. To jedna z kampanii, które będzie można poznać podczas wystawy „Więcej niż reklama, czyli jak to robią Szwedzi”.