Oświecona Maja i standard Allegro w kolejnej odsłonie kampanii marki (wideo) - Marketing przy Kawie
Oświecona Maja i standard Allegro w kolejnej odsłonie kampanii marki (wideo)
  • 1
  • 1
3.01.2014

Oświecona Maja i standard Allegro w kolejnej odsłonie kampanii marki (wideo)

W kolejnej odsłonie kampanii „Allegro. Pełne pomysłów” promowany jest system standaryzacji, wyróżniający wzorowych sprzedawców. Bohaterką spotu jest nowoczesna konsumentka – „oświecona Maja”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56080 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kubi

11 lat temu

ej allegro allegro

Chyba nie tędy droga. Standardy standardami, ale poczytajcie komentarze użytkownikow na forach, jak "świetnie" im się teraz na all handluje i dlaczego. Jak "funkcjonalny" zrobił się ten serwis i tak dalej.Nie lepiej wziąć sie za poprawę tego co chyba ważniejsze?

3 stycznia 2014

2 stycznia 2014