Oświadczenie zarządu TakeFive sp. z o.o.
  • 0
  • 1
22.01.2007

Oświadczenie zarządu TakeFive sp. z o.o.

Koncepcję kampanii wizerunkowej „Idź do kina” przedstawiliśmy Multikino już w kwietniu 2006 roku. Kampania promująca Multikino, która zaczęła się na początku stycznia 2007 roku, wynika z tej koncepcji. Ubolewamy, że przed podaniem do wiadomości publicznej informacji, mogących kwestionować naszą zawodową rzetelność, nikt nie zwrócił się do nas z jakimkolwiek pytaniem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2007