Ostatnie wolne miejsca na studiach podyplomowych – Uczelnia Łazarskiego zaprasza!
  • 0
  • 0
6.10.2017

Ostatnie wolne miejsca na studiach podyplomowych – Uczelnia Łazarskiego zaprasza!

Rekrutacja na wybrane studia podyplomowe trwa jeszcze do 14 października. To odpowiedź na duże zainteresowanie słuchaczy poszczególnymi programami. Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego zaprasza m.in. na takie kierunki, jak Architekt marki, Projektowanie innowacji czy E-marketing w praktyce.

Wśród programów, na które rekrutacja została przedłużona do drugiej połowy października, są m.in. następujące kierunki:

To tylko przykładowe programy. Informacja o tym, że rekrutacja na dany kierunek została przedłużona, znajduje się w opisie szczegółowym tych studiów.

Rekrutacja na wybrane programy trwa do 14 października lub do wyczerpania limitu miejsc na poszczególnych studiach.

Już dziś wybierz atrakcyjny dla siebie kierunek i postaw na rozwój swoich kompetencji: ckp.lazarski.pl.

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji pod numerem telefonu 22 54 35 322 bądź e-mailem: ckp@lazarski.edu.pl.

Janusz Sikora

2 tygodnie temu

Jaki dobry przykład błędnego tytułu!
Uczelnia zaprasza studentów studiów podyplomowych, a więc ludzi z założenia ambitnych i wykształconych, na o s t a t n i e miejsca, a ludzie ambitni i wykształceni powinni celować raczej w miejsca pierwsze :-)
Moim skromnym zdaniem słowo "wolne" po słowie "ostatnie" znacznie podniosłoby jakość przekazu, zwłaszcza dla naszego gadziego umysłu.

Jacek Szlak

2 tygodnie temu

@Janusz Sikora: Racja, już poprawione. Dziękujemy za zwrócenie uwagi :)

5 października 2017

Reklama
  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 2
5.10.2017

Kebab najchętniej wybieranym posiłkiem na mieście według badania ARC Rynek i Opinia

Polak na mieście jada kilka razy w miesiącu. Zdecydowanie najczęściej wybiera kebab, a za jedzenie płaci między 21 a 30 zł. Z jedzenia na mieście korzysta zazwyczaj bez szczególnej okazji. Wybierając lokal, kieruje się głównie cenami potraw. Opinie znajomych i rodziny na temat restauracji są dla niego dużo ważniejsze niż opinie blogerów czy krytyków kulinarnych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia „Polacy o jedzeniu na mieście”.

Reklama