„Ostatnia dostawa, czyli wyścig o miłość” – najdłuższy krótkometrażowy film fabularny Martina Stankiewicza dla Coca-Coli - Marketing przy Kawie
„Ostatnia dostawa, czyli wyścig o miłość” – najdłuższy krótkometrażowy film fabularny Martina Stankiewicza dla Coca-Coli
  • 1
  • 3
2.08.2019

„Ostatnia dostawa, czyli wyścig o miłość” – najdłuższy krótkometrażowy film fabularny Martina Stankiewicza dla Coca-Coli

Martin Stankiewicz opublikował nowy film zrealizowany we współpracy z marką Coca-Cola. To ponad 25-minutowa romantyczna historia, której bohaterem jest dostawca pizzy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55918 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 sierpnia 2019

1 sierpnia 2019