Jak przez ostatnią dekadę zmieniła się świadomość ekologiczna Polaków? Badanie HMG
  • 0
  • 3
27.11.2020

Jak przez ostatnią dekadę zmieniła się świadomość ekologiczna Polaków? Badanie HMG

Zespół badaczy Havas Intelligence zapytał Polaków o kompleksowe podejście do ekologii, ponawiając po 11 latach badanie „Climate Change”. Wyniki zestawione z wnioskami sprzed ponad dekady pokazują, że pięciokrotnie więcej rodaków dostrzega wpływ nie tylko swój, ale i całego społeczeństwa na ekologię. 52% respondentów uważa, że problem zmian klimatu w Polsce może rozwiązać całkowita zmiana sposobu życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2020

26 listopada 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2020

Większość Polaków kupi prezenty świąteczne w Internecie – wyniki badania

Popularność zakupów online stale rośnie, a w niektórych kategoriach produktów udział internetowych konsumentów jest już większy niż stacjonarnych. Tak jest np. w przypadku prezentów świątecznych. Te, jak wynika z badania przygotowanego dla firmy Wonga Polska, zamawia w Internecie 73 proc. Polaków. Po świąteczne upominki do sklepów stacjonarnych udaje się co czwarty ankietowany.