„Ostatni »Twój Weekend«” zdobył w Cannes nagrody – Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion - Marketing przy Kawie
„Ostatni »Twój Weekend«” zdobył w Cannes nagrody – Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion
  • 1
  • 2
22.06.2019

„Ostatni »Twój Weekend«” zdobył w Cannes nagrody – Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion

Projekt realizowany przez agencje VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films oraz Facebooka dla Gazety.pl i jej partnerów zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Agencja VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategorii „Good”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55920 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 czerwca 2019

21 czerwca 2019