Ostatni błąd Facebooka podważa zaufanie reklamodawców do firmy
  • 0
  • 1
27.11.2020

Ostatni błąd Facebooka podważa zaufanie reklamodawców do firmy

Facebook na początku listopada poinformował reklamodawców, że jego narzędzie służące do pomiaru wyników kampanii przeszacowało niektóre wyniki. Firma zaoferowała reklamodawcom w ramach zadośćuczynienia kredyty.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49775 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Sprzedawca2131

5 miesięcy temu

Przecież to sprawa kryminalna. Jakiś odpowiednik polskiego UOKiK powinien tym się zająć. To było obrabowanie umyślne lub nie - tak czy siak, jest to obrabowanie wysoce zaowolowane, podobnie jak pandemiczna hucpa (pozdro dla kumatych) . Dramat.

Co do FB - nic sobie z tego nie zrobi - tak to jest z megakorporacjami - im wolno prawie wszystko.

27 listopada 2020

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 1
27.11.2020

Jak przez ostatnią dekadę zmieniła się świadomość ekologiczna Polaków? Badanie HMG

Zespół badaczy Havas Intelligence zapytał Polaków o kompleksowe podejście do ekologii, ponawiając po 11 latach badanie „Climate Change”. Wyniki zestawione z wnioskami sprzed ponad dekady pokazują, że pięciokrotnie więcej rodaków dostrzega wpływ nie tylko swój, ale i całego społeczeństwa na ekologię. 52% respondentów uważa, że problem zmian klimatu w Polsce może rozwiązać całkowita zmiana sposobu życia.