Osoby po pięćdziesiątce są niemal nieobecne w reklamach – wyniki badań - Marketing przy Kawie
Osoby po pięćdziesiątce są niemal nieobecne w reklamach – wyniki badań
  • 0
  • 4
30.06.2017

Osoby po pięćdziesiątce są niemal nieobecne w reklamach – wyniki badań

W mniej niż co dwudziestym spocie telewizyjnym występuje osoba powyżej 50. roku życia – pokazuje analiza MEC. Konsumentom w tym wieku nie odpowiadają sztuczne role i przerysowane konteksty, w jakich obsadzani są w reklamach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

30 czerwca 2017

29 czerwca 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.06.2017

Klienci banków najczęściej zgłaszają problemy związane z bankowością internetową

28% badanych przyznaje, że w ciągu ostatniego półrocza zgłaszało w swoim banku jakiś problem. Najczęściej robili to klienci BGŻ BNP Paribas, najrzadziej ING Banku Śląskiego. Zgodnie z deklaracjami pytania klientów najczęściej dotyczyły bankowości internetowej (29%). Niemal połowa zgłaszających problem jest zadowolona ze sposobu jego rozwiązania – wynika z badania przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.