OSM Piątnica z pierwszą kampanią reklamową serków homogenizowanych
  • 1
  • 1
7.05.2020

OSM Piątnica z pierwszą kampanią reklamową serków homogenizowanych

OSM Piątnica rozpoczęła pierwszą kampanię promującą nowość w jej ofercie – serki homogenizowane. W spocie pojawia się znana z poprzednich reklam marki Babcia Eugenia.

Celem kampanii jest przedstawienie konsumentom nowego produktu oraz zaprezentowanie go jako idealnej przekąski w ciągu dnia. Jak podkreśla marka, serki z Piątnicy wpisują się w kategorię zdrowych przekąsek.

Kampania będzie prowadzona w telewizji oraz w kanałach VoD do 8 czerwca. Emitowane będą 30- i 15-sekundowe filmy.

  • Kreacja: Plej
  • Zakup mediów: Five Media
  • 1
Piątnica z pierwszą kampanią reklamową serków homogenizowanych

Piątnica z pierwszą kampanią reklamową serków homogenizowanych

7 maja 2020