OSM Piątnica wraca z kampanią promocyjną serków homogenizowanych
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 1
12.10.2020

OSM Piątnica wraca z kampanią promocyjną serków homogenizowanych

OSM Piątnica po raz kolejny rozpoczyna kampanię reklamową serków homogenizowanych. Wystartowała ona 1 października i obejmuje takie kanały jak telewizja, Internet oraz social media. Marka promuje produkty hasłem: „Najlepsze coś by się zjadło”.

Materiały podkreślają smak i skład serków. Spoty wideo w wersji 15- i 30-sekundowej emitowane są w telewizji oraz VoD. Kampania prowadzona jest także w Internecie, w tym w social media.

  • Kreacja: Plej
  • Kampania internetowa: Starcom
  • Zakup mediów: Five Media
  • 1
OSM Piątnica wraca z kampanią serków i babcią Eugenią

OSM Piątnica wraca z kampanią serków i babcią Eugenią

12 października 2020

9 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2020

Tylko połowa Polaków traktuje pandemię poważnie. Kolejna odsłona badania Inquiry

Już od niemal roku świat zmaga się z epidemią wywołaną wirusem SARS-CoV-2. Wpływa ona na każdy aspekt naszego życia, zmieniając je nie do poznania. Dodatkowo codziennie jesteśmy zasypywani doniesieniami mediów o coraz większej liczbie odnotowanych przypadków zachorowań. Jaki jest stosunek Polaków do wprowadzanych obostrzeń? Jak odnajdują się w chaosie informacyjnym? Próbuje na to odpowiedzieć badanie firmy Inquiry.