OSM Piątnica wraca z kampanią promocyjną serków homogenizowanych
  • 1
  • 1
12.10.2020

OSM Piątnica wraca z kampanią promocyjną serków homogenizowanych

OSM Piątnica po raz kolejny rozpoczyna kampanię reklamową serków homogenizowanych. Wystartowała ona 1 października i obejmuje takie kanały jak telewizja, Internet oraz social media. Marka promuje produkty hasłem: „Najlepsze coś by się zjadło”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 października 2020

9 października 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.10.2020

Tylko połowa Polaków traktuje pandemię poważnie. Kolejna odsłona badania Inquiry

Już od niemal roku świat zmaga się z epidemią wywołaną wirusem SARS-CoV-2. Wpływa ona na każdy aspekt naszego życia, zmieniając je nie do poznania. Dodatkowo codziennie jesteśmy zasypywani doniesieniami mediów o coraz większej liczbie odnotowanych przypadków zachorowań. Jaki jest stosunek Polaków do wprowadzanych obostrzeń? Jak odnajdują się w chaosie informacyjnym? Próbuje na to odpowiedzieć badanie firmy Inquiry.