Oskar Wegner wdraża trzecią edycję programu lojalnościowego "HDI Elita" - Marketing przy Kawie
Oskar Wegner wdraża trzecią edycję programu lojalnościowego "HDI Elita"
  • 0
  • 1
22.10.2007

Oskar Wegner wdraża trzecią edycję programu lojalnościowego „HDI Elita”

We wrześniu zaczęła się trzecia edycja programu lojalnościowego „HDI Elita” towarzystwa ubezpieczeniowego HDI Asekuracja. Program jest w całości przygotowany i realizowany przez agencję marketingu relacyjnego Oskar Wegner.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 października 2007