Oshee podsumowuje kampanię wody witaminowej
  • 0
  • 1
21.10.2020

Oshee podsumowuje kampanię wody witaminowej

Marka Oshee przeprowadziła kampanię wody witaminowej na TikToku. Jednym z celów producenta napojów izotonicznych było zwiększenie świadomości marki i serii produktów Vitamin wśród polskich konsumentów. Brand podsumowuje akcję.

Plan producenta zakładał dotarcie do młodszej grupy klientów*, którzy prowadzą zdrowy tryb życia. Celem było opowiedzenie im w lekki i zabawny sposób o pozytywnych efektach wzbogacania diety w witaminy, które są zawarte w promowanych napojach. Marka współpracowała z agencją Brand Bridge, która do analizy i targetowania wykorzystała dane OnAudience.com.

Skupiono się na kampanii content marketingowej oraz precyzyjnie targetowanym programmatic. Oshee do współpracy zaprosiło również influencerów znanych z aplikacji TikTok.

Aby dotrzeć do grupy docelowej i zwiększać efektywność kampanii, Oshee wykorzystało platformę Big Data CMP. Umożliwia ona targetowanie behawioralne reklam, złożone m.in. z zainteresowań, intencji zakupowych demografii oraz profili zawodowych. Paliwem dla platformy są dane o użytkownikach z całego świata, dostarczane przez OnAudience.com.

Zanim rozpoczęto działania zasięgowe, przeanalizowano profile osób odwiedzających stronę internetową oraz zaproszono do kampanii wybranych influencerów. W ten sposób zebrano dane o odbiorcach ich contentu wideo. Na podstawie raportów behawioralnych wskazujących wyróżniające cechy, jak demografię czy zainteresowania, opracowano strategię targetowania użytkowników w kampanii programmatic we wszystkich kanałach online: display, wideo, native. Dystrybucja treści oraz bieżąca analiza profili i efektywności kampanii była prowadzona za pomocą platformy Big Data CMP.

We wszystkich kanałach online osiągnięto ponad 44,6 mln wyświetleń. Przekaz kierowany był głównie do:

  • młodych kobiet,
  • osób zainteresowanych zdrowym trybem życia, fitnessem,
  • korzystających z suplementów diety,
  • młodzieży w wieku szkolnym uprawiającej sport.

Jednym z istotnych elementów promocji była kampania w aplikacji TikTok. W celu przygotowania przekazu, który dotrze do licznej grupy odbiorców, wybrano siedmioro popularnych influencerów dopasowanych do charakteru produktów na podstawie danych z platformy. Ich przekaz opierał się na korzyściach z picia wody Oshee w porównaniu do stosowania suplementów diety.

W kampanii wizerunkowej połączono kanały programmatic z dużą akcją promocyjną na TikToku. Fundamentem była analiza danych i precyzyjne targetowanie stale wykorzystywane w kampaniach programmatic. Pozwoliły one na dotarcie do właściwej grupy z zasięgiem przekraczającym 44 mln wyświetleń kreacji.

Całościowy zasięg kampanii podbiła akcja w aplikacji TikTok. Dotarcie organiczne do polskich odbiorców sięgało 98%. Łączna liczba wyświetleń materiałów wideo promujących wody witaminowe przekroczyła zaś 16,4 mln.

*Od 16. roku życia

  • 1
Oshee podsumowuje kampanię przeprowadzoną na TikToku

Oshee podsumowuje kampanię przeprowadzoną na TikToku

21 października 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
21.10.2020

Freelancing w Polsce i na świecie w 2020 r. – raport Useme.com

Wartość rynku wolnych strzelców w naszym kraju zwiększy się w tym roku o 28% i przekroczy 12 mld zł. Globalna gospodarka freelancerów będzie warta w 2020 r. ponad 3 bln dol. i urośnie o 20%. Co wpływa na dynamiczny rozwój tej branży? Co przyciąga pracowników do niej i na jakie zarobki mogą liczyć? Jak pandemia zmienia ten sektor? Najnowszy obraz rodzimego i światowego rynku freelancingu prezentuje raport Useme.com.