Oshee podsumowuje kampanię wody witaminowej
  • 0
  • 1
21.10.2020

Oshee podsumowuje kampanię wody witaminowej

Marka Oshee przeprowadziła kampanię wody witaminowej na TikToku. Jednym z celów producenta napojów izotonicznych było zwiększenie świadomości marki i serii produktów Vitamin wśród polskich konsumentów. Brand podsumowuje akcję.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

49546 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 października 2020

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
21.10.2020

Freelancing w Polsce i na świecie w 2020 r. – raport Useme.com

Wartość rynku wolnych strzelców w naszym kraju zwiększy się w tym roku o 28% i przekroczy 12 mld zł. Globalna gospodarka freelancerów będzie warta w 2020 r. ponad 3 bln dol. i urośnie o 20%. Co wpływa na dynamiczny rozwój tej branży? Co przyciąga pracowników do niej i na jakie zarobki mogą liczyć? Jak pandemia zmienia ten sektor? Najnowszy obraz rodzimego i światowego rynku freelancingu prezentuje raport Useme.com.