Orlen sponsorem strategicznym Wisły Kraków
  • 1
  • 1
17.06.2021

Orlen sponsorem strategicznym Wisły Kraków

Według nieoficjalnych informacji nowym sponsorem Wisły Kraków ma zostać należąca do PKN Orlen marka Orlen Oil. Jak dowiedzieli się dziennikarze RMF, koncern będzie wspierał Białą Gwiazdę przez co najmniej rok.

Logo sponsora znajdzie się w centralnych miejscach koszulek meczowych pierwszej drużyny, na bandach LED ustawionych wokół murawy boiska w Krakowie oraz w bazie treningowej w Myślenicach.

Klub sportowy zapowiedział oficjalną konferencję, podczas której ujawni informacje dotyczące nowego sponsora strategicznego. Odbędzie się ona 17 czerwca o godzinie 14:00.

[Aktualizacja]
W czasie konferencji Wisła Kraków potwierdziła, że od początku sezonu 2021/2022 sponsorem strategicznym klubu będzie Orlen Oil.

Logotyp spółki wraz z marką olejów motoryzacyjnych Platinum zostanie wyeksponowany w centralnej części trykotów meczowych. Także na bandach reklamowych Stadionu Miejskiego im. Henryka Reymana w Krakowie oraz w materiałach marketingowych klubu. Znaki sponsora zostaną również umieszczone na pozostałych ubiorach sztabu szkoleniowego oraz młodszych drużyn wchodzących w skład Akademii Piłkarskiej. Dodatkowe logotypy pojawią się na autokarze klubowym oraz we wszelkich oficjalnych materiałach marketingowych klubu.

Zawarta umowa – oprócz standardowych elementów widocznych także przy okazji współpracy z innymi podmiotami, jak ekspozycja logo na frontach trykotów meczowych zawodników Białej Gwiazdy czy materiałach marketingowych – niesie ze sobą misję. Nie bez powodu użyłem słowa misja, gdyż misją zarówno Wisły, jak i PKN Orlen jest wyniesienie rodzimego futbolu na wyższy poziom i ponowne zaistnienie 13-krotnego mistrza Polski na najwyższym szczeblu Ekstraklasy oraz na arenie międzynarodowej – mówi Dawid Błaszczykowski, prezes TS Wisła Kraków.

Orlen Oil to spółka zakorzeniona w Krakowie i wsparcie klubu piłkarskiego w tym mieście uzupełnia prowadzone działania sponsoringowe. Wypracowane warunki gwarantują znaczący zwrot z zaangażowanego kapitału, co korzystnie przełoży się na sprzedaż, a co za tym idzie wyniki finansowe spółki. W ramach współpracy mocny akcent położono też na rozwój procesu szkoleniowego uzdolnionej młodzieży i zaplecza treningowego. W ten sposób umożliwimy najmłodszym zawodnikom dalszy rozwój pod kątem ewentualnego wejścia do profesjonalnego sportu, a może nawet reprezentacji narodowej – powiedział Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen.

Należąca do Grupy Orlen spółka Orlen Oil to producent i dystrybutor środków smarnych dla motoryzacji, rolnictwa i przemysłu, a także płynów eksploatacyjnych oraz płynów do dezynfekcji. Marka postanowiła rozszerzyć swoje działania związane ze wsparciem lokalnej społeczności i zaangażować się we wsparcie futbolu pod Wawelem.

Ważnym elementem umowy jest pomoc w rozwoju młodych talentów Białej Gwiazdy poprzez sponsoring drużyn młodzieżowych funkcjonujących w ramach Akademii Piłkarskiej Wisły. Oznacza to wsparcie dla około 250 zawodniczek i zawodników trenujących w 11 drużynach w kategoriach wiekowych od U-7 do U-18.

W ramach podpisanej umowy do rady nadzorczej Białej Gwiazdy zostanie powołany nowy członek wskazany przez Orlen Oil. To ustalony element wspólnych negocjacji, który ma udowadniać, że przedstawiciel sponsora również będzie obecny podczas wszystkich istotnych decyzji podejmowanych w klubie w najbliższej przyszłości.

PKN Orlen wspiera też m.in. Lechię Gdańsk oraz Wisłę Płock. W 2020 r. był partnerem piłkarskiej Ekstraklasy.

  • 1
sponsor strategiczny Wisły Kraków

Orlen Oil to nowy sponsor strategiczny Wisły Kraków

17 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.06.2021

Lidl Polska rezygnuje z czarnego plastiku

Lidl Polska podejmuje działania wspierające gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach strategii „REset Plastic” firma zamierza do końca 2025 r. osiągnąć cel stosowania w opakowaniach marek własnych około 20% plastiku pochodzącego z recyklingu. Ponadto Lidl postawił sobie za cel wyeliminowanie czarnego plastiku z opakowań marek własnych do końca 2021 r., a tym samym znaczne zwiększenie możliwości recyklingu opakowań.

16 czerwca 2021

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
16.06.2021 Aktualizacja:

Męskie Granie w nowej formule, z limitem biletów dla niezaszczepionych i płatnością wyłącznie Blikiem

Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią powraca trasa koncertowa Męskie Granie. W tym roku ze względu na ograniczenia pandemiczne muzycy zagrają w czterech miastach, a koncerty odbędą się zarówno w piątki, jak i soboty. Przedsprzedaż biletów została zaplanowana na 21 czerwca, a premiera tegorocznego singla na 30 czerwca. Pula biletów dla niezaszczepionych osób jest ograniczona.