Orlen sponsorem strategicznym Wisły Kraków
  • 1
  • 1
17.06.2021

Orlen sponsorem strategicznym Wisły Kraków

Według nieoficjalnych informacji nowym sponsorem Wisły Kraków ma zostać należąca do PKN Orlen marka Orlen Oil. Jak dowiedzieli się dziennikarze RMF, koncern będzie wspierał Białą Gwiazdę przez co najmniej rok.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 czerwca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.06.2021

Lidl Polska rezygnuje z czarnego plastiku

Lidl Polska podejmuje działania wspierające gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach strategii „REset Plastic” firma zamierza do końca 2025 r. osiągnąć cel stosowania w opakowaniach marek własnych około 20% plastiku pochodzącego z recyklingu. Ponadto Lidl postawił sobie za cel wyeliminowanie czarnego plastiku z opakowań marek własnych do końca 2021 r., a tym samym znaczne zwiększenie możliwości recyklingu opakowań.

16 czerwca 2021

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
16.06.2021 Aktualizacja:

Męskie Granie w nowej formule, z limitem biletów dla niezaszczepionych i płatnością wyłącznie Blikiem

Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią powraca trasa koncertowa Męskie Granie. W tym roku ze względu na ograniczenia pandemiczne muzycy zagrają w czterech miastach, a koncerty odbędą się zarówno w piątki, jak i soboty. Przedsprzedaż biletów została zaplanowana na 21 czerwca, a premiera tegorocznego singla na 30 czerwca. Pula biletów dla niezaszczepionych osób jest ograniczona.