Oriflame uruchamia platformę internetową „Dare To Be” - Marketing przy Kawie
Oriflame uruchamia platformę internetową „Dare To Be”
  • 0
  • 1
16.08.2010

Oriflame uruchamia platformę internetową „Dare To Be”

Oriflame chce w ten sposób zainteresować młodzież produktami Oriflame stworzonymi specjalnie dla tej grupy odbiorców. Dare to Be to serwis internetowy, prezentujący kosmetyki oraz dodatki inspirowane pomysłami młodych ludzi oraz najnowszymi trendami. W serwisie użytkownicy mogą śledzić losy czterech młodych dziewczyn, bohaterek internetowego serialu Oriflame.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55492 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 sierpnia 2010