0 5 19.04.2013Oriflame ujawnia tajemnicę – Anna Mucha ambasadorką markikampanie reklamowe TweetFirma Oriflame przedstawiła swoją polską ambasadorkę. Markę reprezentować będzie Anna Mucha.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54268 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 19.04.2013BGŻ i BGŻ Optima z nowym partnerem w komunikacji on-lineBanki BGŻ i BGŻ Optima rozstrzygnęły wspólny przetarg na obsługę mediów on-line. W wyniku postępowania nowym partnerem została agencja Perfomics, będąca częścią ZenithOptimedia Group.
0 1 0 0 0 19.04.2013John Hegarty: programy telewizyjne są coraz lepsze, reklamy coraz gorszeLegendarny John Hegarty, jeden z założycieli agencji Bartle Bogle Hegarty, skrytykował branżę reklamową. Jego zdaniem ma ona obsesję na punkcie danych, a jakość reklam została w tyle za jakością produkcji telewizyjnych.
1 1 0 0 0 18.04.2013Krajowa Rada Drobiarstwa promuje wędliny (wideo)Trwa kampania „Drobiowe przysmaki – każdemu w smak”. Ma ona charakter programu edukacyjno-promocyjnego, którego celem jest zbudowanie wśród konsumentów świadomości istnienia odrębnej grupy wędlin drobiowych.
0 1 0 0 0 18.04.2013Popularność i opiniotwórczość polskich blogerów. Raport „Blogerzy w Polsce 2013”Opublikowano raport „Blogerzy w Polsce 2013”. Blogosfera ma większy zasięg niż „Polityka”, „Newsweek”, „Sieci”, „Do Rzeczy” i „Wprost” razem. – Do blogów zagląda więcej osób niż do TVN24, Polsatu News i TVP info – mówi Andrzej Garapich, prezes PBI.