Orgiastyczna kampania marki odzieży męskiej
  • 0
  • 1
9.03.2021

Orgiastyczna kampania marki odzieży męskiej

Marka odzieży dla mężczyzn Suitsupply rozpoczęła kampanię pod hasłem „Nowa normalność”. Zdjęcia przedstawiają modeli w erotycznych pozach. Mężczyźni przeważnie ubrani są w garnitury, kobiety występują w bieliźnie.

Reklamy widoczne są na stronie WWW marki, na jej profilach w mediach społecznościowych oraz w sklepach. Zdecydowanie odchodzą od dotychczasowej komunikacji, w której prezentowano przeważnie samotnych mężczyzn ubranych w garnitury Suitsupply.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Suitsupply (@suitsupply)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Suitsupply (@suitsupply)

Dystans społeczny trwający niezwykle długo sprawił, że zaczęliśmy się bać bliskości i jest to całkowicie uzasadnione. Kampania jest po prostu pozytywnym spojrzeniem na naszą przyszłość, w której ludzie mogą wrócić do spotkań i zbliżania się – napisał Fokee de Jong, założyciel i dyrektor generalny Suitsupply.

Konsumenci mają jednak mieszane uczucia. Niektórzy oklaskują markę za śmiałość prowokacyjnej kampanii. Inni zarzucają, że zabrakło jej intuicji, by wyczuć nastroje społeczne.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Suitsupply (@suitsupply)

Z całą pewnością kampania przynosi jednak marce rozgłos. Jak wynika z danych firmy Talkwalker zajmującej się nasłuchiwaniem mediów społecznościowych, od czasu opublikowania kampanii w social media pojawiło się 500 wzmianek o Suitsupply w stosunku do 700 wzmianek w całym tygodniu. Wygenerowały one 3700 interakcji.

Źródło: www.adage.com

  • 1
orgiastyczna kampania

Orgiastyczna kampania na nową normalność

obiecanki cacanki

1 miesiąc temu

Pozytywne spojrzenie na naszą przyszłość? No paaaanie dyrektorze...

RPG

1 miesiąc temu

To chyba krzyk rozpaczy: "Zauważcie nas!"

9 marca 2021