- 0
- 1
Orgiastyczna kampania marki odzieży męskiej
Marka odzieży dla mężczyzn Suitsupply rozpoczęła kampanię pod hasłem „Nowa normalność”. Zdjęcia przedstawiają modeli w erotycznych pozach. Mężczyźni przeważnie ubrani są w garnitury, kobiety występują w bieliźnie.
Reklamy widoczne są na stronie WWW marki, na jej profilach w mediach społecznościowych oraz w sklepach. Zdecydowanie odchodzą od dotychczasowej komunikacji, w której prezentowano przeważnie samotnych mężczyzn ubranych w garnitury Suitsupply.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wyświetl ten post na Instagramie.
– Dystans społeczny trwający niezwykle długo sprawił, że zaczęliśmy się bać bliskości i jest to całkowicie uzasadnione. Kampania jest po prostu pozytywnym spojrzeniem na naszą przyszłość, w której ludzie mogą wrócić do spotkań i zbliżania się – napisał Fokee de Jong, założyciel i dyrektor generalny Suitsupply.
Konsumenci mają jednak mieszane uczucia. Niektórzy oklaskują markę za śmiałość prowokacyjnej kampanii. Inni zarzucają, że zabrakło jej intuicji, by wyczuć nastroje społeczne.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Z całą pewnością kampania przynosi jednak marce rozgłos. Jak wynika z danych firmy Talkwalker zajmującej się nasłuchiwaniem mediów społecznościowych, od czasu opublikowania kampanii w social media pojawiło się 500 wzmianek o Suitsupply w stosunku do 700 wzmianek w całym tygodniu. Wygenerowały one 3700 interakcji.
Źródło: www.adage.com
- 1