Orgiastyczna kampania marki odzieży męskiej - Marketing przy Kawie
Orgiastyczna kampania marki odzieży męskiej
  • 0
  • 1
9.03.2021

Orgiastyczna kampania marki odzieży męskiej

Marka odzieży dla mężczyzn Suitsupply rozpoczęła kampanię pod hasłem „Nowa normalność”. Zdjęcia przedstawiają modeli w erotycznych pozach. Mężczyźni przeważnie ubrani są w garnitury, kobiety występują w bieliźnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

obiecanki cacanki

3 lata temu

Pozytywne spojrzenie na naszą przyszłość? No paaaanie dyrektorze...

Rozwiń komentarze

9 marca 2021