Oranżada Hellena z muralem w Warszawie - Marketing przy Kawie
Oranżada Hellena z muralem w Warszawie
  • 0
  • 4
5.07.2024

Oranżada Hellena z muralem w Warszawie

Oranżada Hellena wystartowała z nową odsłoną kampanii #Hellendż, realizowaną w tym roku pod hasłem „Chwalcie siebie!”. W ramach akcji na Nowym Mieście w Warszawie pojawił się mural. Dzięki zastosowaniu farby fluo zmienia swój przekaz w ciągu dnia. W działania komunikacyjne zaangażowali się Marcin Prokop, Kwolczi oraz wieloletni ambasador marki – Kuba Wojewódzki.

Oranżada Hellena od 2023 r. prowadzi kampanię #hellendż, w której zachęca Polaków do wiary w siebie i dumy z własnych osiągnięć. W obecnej odsłonie akcji afirmuje chwalenie się jako pozytywny i potrzebny aspekt codzienności.

„Cudze chwalicie, a siebie?” to hasło widoczne za dnia na muralu, który pojawił się na rogu ulic Bonifraterskiej i Franciszkańskiej w Warszawie. Wieczorem przekaz zmienia się w wezwanie „Chwalcie siebie!”. W kampanii udział biorą osobowości ze świata show biznesu oraz influencerzy, m.in.:

  • Marcin Prokop,
  • Kwolczi,
  • Kuba Wojewódzki.

Wkrótce dołączą do nich inni twórcy internetowi. Szczególnie Ci specjalizujący się w tematyce Warszawy – będą oni zaangażowani w promocję muralu oraz dodatkowe inicjatywy, takie jak spacer po warszawskich muralach czy sonda uliczna.

Koncepcja muralu opracowana została na podstawie insightów z badań opinii przeprowadzonych w 2023 roku i pogłębionych w 2024 roku przez LoveBrands Group we współpracy z SW Research. Wyniki tych badań pokazały, że Polacy nie doceniają swoich codziennych osiągnięć, a tym bardziej nie potrafią się za nie pochwalić.

  • Tylko co co dziesiąty Polak (10,4%) kiedy jest z siebie dumny otwarcie mówi o swoich osiągnięciach oczekując, że inni to docenią.
  • Co trzeci Polak (32,1%) twierdzi, że chwalić się nie lub, ale po cichu liczy na to, że inni pochwalą go za osiągane sukcesy, czym sprawią mu przyjemność.

W kolejnych etapach kampanii marka planuje działania edukacyjne z udziałem ekspertów oraz promocję muralu jako lokalnej atrakcji. Komunikacja będzie prowadzona równolegle we własnych kanałach social media, a także w ramach działań content marketingowych i reklamowych. Seris artykułów pojawi się na warszawskich portalach: Waw4free, Metro Warszawa, Warszawa Nasze Miasto i TVN Warszawa.

Za strategię, kreację i realizację kampanii, w tym influencer marketing oraz zakup mediów odpowiada agencja LoveBrands Group. Po stronie klienta projekt prowadzą Magdalena Koszela, marketing manager oraz Aleksandra Prusiewicz, junior brand manager. Social media dla marki Oranżada Hellena prowadzi agencja Cra.creatives, a mural stworzyła firma Good Looking Studio.

  • 4
Oranżada Hellena z muralem w Warszawie

Oranżada Hellena z muralem w Warszawie (fot. Michał Dziurkowski)

Oranżada Hellena z muralem w Warszawie
Oranżada Hellena z muralem w Warszawie
Oranżada Hellena z muralem w Warszawie

5 lipca 2024

4 lipca 2024