Reklama porównawcza Plusa narusza normy Kodeksu etyki reklamy - Marketing przy Kawie
Reklama porównawcza Plusa narusza normy Kodeksu etyki reklamy
  • 0
  • 0
28.08.2017

Reklama porównawcza Plusa narusza normy Kodeksu etyki reklamy

W kwietniu 2017 r. Plus promował w telewizji ofertę Ja+ na kartę. W reklamie bohaterka przymierzała sukienki w kolorach charakterystycznych dla konkurencyjnych operatorów. Orange Polska złożył w tej sprawie skargę do Komisji Etyki Reklamy. Uznano, że kreacja narusza normy Kodeksu etyki reklamy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

25 sierpnia 2017