Orange patronem telekomunikacyjnym 21. Warszawskiego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego
  • 0
  • 1
20.09.2005

Orange patronem telekomunikacyjnym 21. Warszawskiego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego

Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Orange jest patronem telekomunikacyjnym 21. Warszawskiego Międzynarodowego Festiwalu Filmowego, który odbędzie się w Warszawie w dniach 7-16. października br. Patronem medialnym festiwalu jest multiportal komórkowy Orange World (wap.orange.pl), w którym znaleźć będzie można wszelkie informacje na temat tegorocznego Warszawskiego Festiwalu Filmowego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

20 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2005

Schulz przygotuje kampanię B2B dla Życia Na Gorąco

Bezpośrednim celem akcji jest zwiększenie zainteresowania powierzchnią reklamową w największym tygodniku dla kobiet. Chcemy pokazać, że charakterystyka zachowań konsumpcyjnych, dochodowa i miejsca zamieszkania jest tożsama z grupą czytelniczek tygodników poradniczych. Jesteśmy przekonani, że Życie Na Gorąco to równie efektywny nośnik co poradnicze tygodniki kobiece. I postaramy się to udowodnić. - mówi Michał Staszewski szef biura reklamy Życia na Gorąco. - Zadanie dla agencji nie było łatwe. Zespół agencji Schulz w naszej ocenie poradził sobie z tym najlepiej. – dodaje Michał Staszewski.