Oracle wprowadza technologię pomiaru reklam w środowiskach gier 3D
  • 0
  • 1
14.05.2021

Oracle wprowadza technologię pomiaru reklam w środowiskach gier 3D

Aby pomóc markom lepiej zrozumieć skuteczność reklam w grach wideo, firma Oracle wprowadza technologię pomiaru reklam dla środowisk 3D w grach. Nowe możliwości mają pozwolić reklamodawcom na pomiar wyświetleń reklam i uniknięcie nieprawidłowego ruchu.

Aktualizacje pakietu Oracle Advertising and Customer Experience (CX) obejmują:

  • dostarczanie wyświetleń,
  • pomiar nieprawidłowego ruchu (GIVT)

dla środowisk gier komputerowych, mobilnych i internetowych w systemie Oracle Moat Measurement.

Branża gier stale się rozwija i staje się kluczowym obszarem inwestycji dla reklamodawców. Dlatego niezwykle ważne jest, aby reklamodawcy mogli mierzyć, czy reklama została wyświetlona graczowi i wykryć wszelkie oszukańcze działania reklamowe w grach. Dzisiejszy komunikat stanowi ważny krok naprzód w zrozumieniu skuteczności reklam w środowiskach gier 3D. Jesteśmy dumni, że możemy zapewnić reklamodawcom pewność i narzędzia, których potrzebują, aby podejmować bardziej świadome decyzje zakupowe i docierać do zaangażowanych odbiorców – powiedział Derek Wise, dyrektor ds. produktów w dziale Oracle Advertising.

Według ostatnich danych firmy Omdia przychody z reklam w grach mają osiągnąć 56 mld dol. w 2024 r. Reklamodawcy mogą angażować nowych odbiorców za pomocą tego szybko rozwijającego się kanału, ale może on również stać się celem oszustw reklamowych.

System Oracle Moat umożliwia reklamodawcom skuteczne mierzenie wyświetleń. Współpracuje bowiem z najważniejszymi platformami reklamowymi działającymi w grach, takimi jak Anzu, Bidstack, Adverty i Frameplay. Z kolei technologia GIVT zapewnia możliwość określenia, czy reklama została faktycznie wyświetlona. Technologia ta pozwala także uniknąć wydatków na reklamy związane z nieprawidłowym ruchem lub oszukańczą działalnością. Mierząc wyświetlenia i GIVT, reklamodawcy mogą podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące inwestycji i lepiej chronić wydatki na reklamy.

  • 1
Oracle wprowadza technologię pomiaru reklam

Oracle wprowadza technologię pomiaru reklam w środowiskach gier 3D

14 maja 2021

13 maja 2021