OPUS B Packaging&Brand Design autorem szaty graficznej najnowszej linii soków HORTEX Extra - Marketing przy Kawie
OPUS B Packaging&Brand Design autorem szaty graficznej najnowszej linii soków HORTEX Extra
  • 0
  • 1
21.09.2006

OPUS B Packaging&Brand Design autorem szaty graficznej najnowszej linii soków HORTEX Extra

Hortex Holding S.A. wprowadził na rynek nową kategorię 100% soków owocowych z segmentu premium. Koncepcja kreatywna, brand name oraz wzory opakowań produktów w całości stworzone zostały przez wyspecjalizowany dział Packaging&Brand Design Agencji Opus B.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54992 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 września 2006