Opus B autorem kampanii NOMI
  • 0
  • 1
21.04.2009

Opus B autorem kampanii NOMI

Ruszyła kampania telewizyjna sieci marketów NOMI, przygotowana przez agencję reklamową Opus B.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 kwietnia 2009

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2009

Polacy a recesja – umiarkowany optymizm

Polacy będą ciąć wydatki domowe w obliczu kryzysu, jeśli recesja dotknie ich osobiście. W pierwszej kolejności ograniczą kupno samochodu, podróży, sprzętu audio/video, wyposażenia domu. Nie wykluczają też oszczędności na prasie, rozrywce i kulturze – to najważniejsze wyniki badania przeprowadzonego wśród polskich Internautów przez  DriveR – dział badań ZenithOptimedia. Tematem badania była recesja gospodarcza i jej wpływ na konsumpcję mediów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.04.2009

Jak się zaprezentować podczas targów pracy (Forbes)

T. Weiss, How To Stand Out At A Job Fair, "Forbes", 15.04.2009
(+ In Pictures: How To Stand Out At A Job Fair)

Być może targi pracy nie są w Polsce szczególnie częstym wydarzeniem, niemniej (albo tym bardziej!) warto wiedzieć, jak najlepiej wykorzystać nadarzającą sie sposobność do znalezienia ciekawego zajęcia. Zresztą wiedzę tę można wykorzystać również przy "klasycznych" prezentacjach - co opowiedzieć, co podkreślić, a co może lepiej przemilczeć...