0 1 21.04.2009Opus B autorem kampanii NOMIkampanie reklamowe TweetRuszyła kampania telewizyjna sieci marketów NOMI, przygotowana przez agencję reklamową Opus B.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 21.04.2009Nowa kampania reklamowa marki Prince PoloW dugiej połowie kwietnia rusza nowa kampania wafli Prince Polo, pod hasłem „Co dobre, to z Prince Polo”.
0 3 0 0 0 21.04.2009Polacy a recesja – umiarkowany optymizmPolacy będą ciąć wydatki domowe w obliczu kryzysu, jeśli recesja dotknie ich osobiście. W pierwszej kolejności ograniczą kupno samochodu, podróży, sprzętu audio/video, wyposażenia domu. Nie wykluczają też oszczędności na prasie, rozrywce i kulturze – to najważniejsze wyniki badania przeprowadzonego wśród polskich Internautów przez DriveR – dział badań ZenithOptimedia. Tematem badania była recesja gospodarcza i jej wpływ na konsumpcję mediów.
0 1 0 0 0 21.04.2009Jak się zaprezentować podczas targów pracy (Forbes)T. Weiss, How To Stand Out At A Job Fair, "Forbes", 15.04.2009(+ In Pictures: How To Stand Out At A Job Fair)Być może targi pracy nie są w Polsce szczególnie częstym wydarzeniem, niemniej (albo tym bardziej!) warto wiedzieć, jak najlepiej wykorzystać nadarzającą sie sposobność do znalezienia ciekawego zajęcia. Zresztą wiedzę tę można wykorzystać również przy "klasycznych" prezentacjach - co opowiedzieć, co podkreślić, a co może lepiej przemilczeć...
0 1 0 0 0 21.04.2009Największe przedsiębiorstwa świata (Forbes)S. DeCarlo, The World's Biggest Companies, "Forbes", 8.04.2009Wśród 2000 największych światowych potentatów wciąż dominują przedsiębiorstwa amerykańskie (ponad 1/4 listy), jednak w rankingu znajdują się przedstawiciele aż 62 państw.