Opinion na 60 urodziny Nadrenii Północnej-Westfalii
  • 0
  • 1
7.12.2006

Opinion na 60 urodziny Nadrenii Północnej-Westfalii

Wielkoformatowa drukarnia cyfrowa Opinion przygotowała wydruki na obchody 60 urodzin Nadrenii Północnej-Westfalii. Wydruki cyfrowe ozdobiły wszystkie sceny, na których odbywały się koncerty. Programy poszczególnych imprez i mapy, które zawisły w miejscach odbywania się uroczystości również zostały wykonane przez Opinion. Dodatkowo nad wybrzeżu Renu zostały umieszczone banery zawierające logo Nadrenii Północnej-Westfalii i sponsorów uroczystości. Urodziny swojego landu świętowali licznie przybyli mieszkańcy, a także specjalnie zaproszeni goście.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52037 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

7 grudnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2006

Nowa strategia dla portalu INTERIA.PL

Spółka zamierza kontynuować dynamiczny wzrost w roku 2007 opierając rozwój o znaczne umocnienie pozycji na rynku internetowym w szczególności w obszarze multimediów i serwisów społecznościowo-komunikacyjnych. Wzrost ma być oparty o znaczne wzmocnienie bazy technologicznej i produkcyjnej spółki oraz usprawnienie zarządzania w ramach nowej struktury organizacyjnej. INTERIA.PL chce być liderem w zakresie multimediów, oraz oferowania prostych usług do komunikacji i budowania społeczności.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2006

Zebrano ponad 530 tysięcy złotych na chore dzieci

Charytatywny „Mikołajkowy Blok Reklamowy” o godzinie 18:45 w Telewizji Polsat oglądało prawie 5 mln 100 tysięcy widzów. To prawie 30% widzów przed telewizorem o tej porze (ponad 37% w grupie 16-49) i prawdziwy sukces akcji przeprowadzonej przez Fundację Polsat i Telewizję Polsat. Według wstępnych danych AGB Nielsen Media Research Zebrano ponad 530 tysięcy złotych. Dochód z tej akcji zostanie w całości przekazany na rzecz chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.