0 1 8.05.2006Opinion dla telefonii DIALOGreklama zewnętrzna TweetW kwietniu rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa telefonii DIALOG.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54813 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 8.05.2006„Kasztelan. Duma tej ziemi” – nowa wizualizacja markiPiwo Kasztelan od kwietnia ma nową etykietę. Zarówno Kasztelan Jasne Pełne, jak i Kasztelan Mocne, zaprezentowały się w szlachetnej kolorystyce złota i purpury, stanowiącej tło dla wizerunku polskiego szlachcica, umieszczonego na opakowaniach tego tradycyjnego, polskiego piwa.
0 1 0 0 0 8.05.2006Prymat i IMPartner przyprawiają internetPrymat sp. z o.o., producent przypraw KUCHAREK, w ostatnim czasie wzbogacił się o 3 nowe serwisy WWW: sezonowy Wielkanocny, stronę poświęconą przyprawom KUCHAREK oraz rozbudowaną witrynę dla miłośników grillowania. Swoje działania interaktywne Prymat powierzył firmie IMPartner.
0 1 0 0 0 8.05.2006PRzezwyciężyć kryzysJuż w najbliższą środę 10 maja o godzinie 12 rozpocznie się ogólnopolska konferencja Po Pierwsze PR. Mury poznańskiej Akademii Ekonomicznej przez 3 dni gościć będą specjalistów ds. public relations i dziennikarzy z całej Polski. Prelegenci opowiedzą o tym, jak efektywnie zarządzać informacją w sytuacji kryzysowej.
0 1 0 0 0 8.05.2006Cityboard Media na Grand Prix na ŻużluCityboard Media po raz kolejny był patronem mediowym Grand Prix Europy na Żużlu - największego wydarzenia sportowego w sezonie wiosennym we Wrocławiu. Na torze Stadionu Olimpijskiego w sobotę ścigała się światowa czołówka żużlowców przy aplauzie 30 tys. widzów na trybunach.