Operatorzy nie oddają konsumentom niewykorzystanych środków. 20 mln zł kary dla Polkomtela
  • 0
  • 1
10.02.2020

Operatorzy nie oddają konsumentom niewykorzystanych środków. 20 mln zł kary dla Polkomtela

UOKiK sprawdza, czy operatorzy komórkowi oddają konsumentom niewykorzystane pieniądze, gdy minie ważność konta na kartę. W takich krajach, jak Niemcy, Austria, Węgry, Chorwacja czy Hiszpania zwrot niewykorzystanych środków jest powszechną praktyką. Urząd wydał pierwszą decyzję w tej sprawie. Nałożył 20 mln zł kary na Polkomtel.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48372 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Arian

5 miesięcy temu

Populistyczny gest politycznego nominata.
Telekomy rżną konsumentów na kasę od lat i przez lata nikt z tym nic nie robił, aż przyszła kampania prezydencka i nagle uderza się w korporację ku uciesze gawiedzi żądnej sprawiedliwości społecznej.

KS

5 miesięcy temu

Nie rozumiem, co to ma wspólnego z populizmem? Klienci są oszukiwani i dobrze, że nakładane są kary finansowe bo to jedyna motywacja do działania i poprawy (kara to zbędne koszty, czyli błędy menedżerów, czyli menedżer się boi utraty stanowiska i działa zgodnie z wytycznymi urzędu).

Arian

5 miesięcy temu

Populizm, ponieważ działania podejmuje się nie ze względu na interes publiczny, ale z powodu toczącej się kampanii wyborczej.

Fred

5 miesięcy temu

@Arian: Wybacz, ale czepiasz się bez sensu. Po pierwsze, prawie zawsze jest jakaś kampania woborcza, a Prezes UOKiKu zawsze jest z czyjegoś nadania, więc musiałby nic nie robić, żeby się nie narazić na podobny zarzut. Po drugie, jeśli przez lata nikt nic nie robił, to chyba lepiej, że w końcu robi, nawet jeśli przyczyną miałaby być chęć przypodobania się wyborcom. Cóż to zresztą za zarzut, ja bym sobie życzył takich "populistycznych" działań jak najwięcej. Ale niektórzy na złość babci wolą sobie odmrozić uszy :)

Arian

5 miesięcy temu

@Fred:
Albo musiałby robić to, co do niego należy, niezależnie od tego, kto go mianował.
To przecież takie proste. Robić swoje.

10 lutego 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 5
10.02.2020

Czy e-sklepy chronią odbiorców? „Raport bezpieczeństwa e-mail 2020”

Firma EmailLabs przygotowała „Raport bezpieczeństwa e-mail 2020”. Publikacja objęła ponad 7 tys. najpopularniejszych stron WWW w Polsce w kategoriach: e-commerce, fintech, systemy rezerwacyjne oraz firmy kurierskie. To od nich przeciętny Kowalski otrzymuje najwięcej e-maili – transakcyjnych, potwierdzeń zamówień, marketingowych, jak i newsletterów oraz wiadomości dotyczących promocji.