Opcom promuje nowy produkt P&G w Internecie
  • 0
  • 1
24.10.2006

Opcom promuje nowy produkt P&G w Internecie

Firma Procter & Gamble poszerzyła warianty marki Always o kolejny produkt – podpaskę Always Fresh. Spośród firm zaproszonych do przetargu na internetową obsługę produktu wybrano agencję interaktywną Opcom.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.10.2006

Kampania reklamowa Ogrodu SPA - nowej linii Grupy Kolastyna

Grupa Kolastyna SA – czołowy polski producent kosmetyków pielęgnacyjnych – rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię wizerunkową. Działania mają na celu zbudowanie wizerunku Laboratorium Kolastyna (jednej z marek znajdujących się w portfolio Grupy). Produktem prezentowanym podczas kampanii jest linia kosmetyków pielęgnacyjnych Ogród SPA. Jest to pierwsza z linii produktów wprowadzonych w ostatnich miesiącach na rynek w nowej szacie graficznej i pod nowym, odświeżonym logo Laboratorium Kolastyna.