Opcom globalnie dla Pumy
  • 1
  • 1
25.08.2010

Opcom globalnie dla Pumy

Agencja Eskadra Opcom przygotowała międzynarodową odsłonę kampanii dla Puma Fragrance (Procter&Gamble). Nowy zapach – Animagical – to dynamiczny styl życia i zabawa, dlatego ambasadorem marki został najszybszy człowiek świata, Usain Bolt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2010

Zarządzanie kryzysowe czy raczej marketing miast?

Kryzys przychodzi niespodziewanie i zazwyczaj zaskakuje, często wywołując destabilizację. Jeżeli instytucja, organizacja lub firma ma dokładnie ustaloną procedurę zachowania w tego typu skrajnych sytuacjach, to jest w stanie sprawnie zarządzać informacją i zapanować nad chaosem. Często jednak dzieje się inaczej. Badania pokazują, że w Polce wzrasta świadomość i potrzeba wiedzy w obszarze zarządzania kryzysowego stąd też propozycja Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie: studia podyplomowe na kierunku „Zarządzanie kryzysowe. Praktyka planowania i reagowania”.