Online Marketing Day już 16 czerwca
  • 0
  • 1
10.05.2023

Online Marketing Day już 16 czerwca

Już po raz czwarty na Online Marketing Day eksperci będą dzielić się swoją marketingową wiedzą. Wydarzenie online odbędzie się 16 czerwca.

Tematem przewodnim wydarzenia jest „Człowiek + AI – synergia w marketingu”. Co znaczy synergia w marketingu?”. To połączenie działań człowieka oraz umiejętne wykorzystanie przez niego sztucznej inteligencji w swojej pracy – by ją sobie ułatwić. W końcu liczy się przede wszystkim efektywność, a nie efektowność. Podjęta strategia ma dobrze działać i nie przepalać ani budżetu, ani czasu.

Podczas IV Online Marketing Day 10 specjalistów z branży podzieli się swoją wiedzą i praktycznymi wskazówkami. Eksperci przygotowali prezentacje na podstawie własnego doświadczenia. Wybrali tematy, które uważają za kluczowe w najbliższej przyszłości.

Podczas wydarzenia wystąpią m.in.:

  • Milena Majchrzak (Semstorm)
  • Sebastian Heymann (Linkhouse)
  • Kamila Kotowska (Cux.io)
  • Magda Urbaniak (MaxTractor)
  • Arkadiusz Król (Shoper)

Prelekcje będą odbywać się w dwóch blokach tematycznych:

  1. Ludzka inteligencja. Płatne i darmowe sposoby na poprawę efektów i wskazówki dotyczące SEO, analityki, social mediów, content marketingu czy też reklam Google Ads.
  2. Sztuczna inteligencja. Jak narzędzia AI mogą ułatwić i przyspieszyć pracę.

Konferencja jest skierowana do każdego, kto chce się rozwijać i poznawać nowe sposoby pracy oraz promocji biznesu w sieci. Początkujący znajdą tutaj ogrom przydatnej wiedzy na start, a zawodowcy – nowinki z marketingowego świata i ciekawe case studies.

Na tematykę konferencję powinny szczególną uwagę zwrócić osoby pracujące w szeroko pojętej branży marketingowej albo prowadzące własną stronę internetową lub sklep. Będą mogły:

  • dowiedzieć się, jak mogą wykorzystać sztuczną inteligencję w swoich działaniach;
  • poznać nowe sposoby na poprawę wyników i sprzedaży.

Wszyscy zaś, którzy do technologii opartych na algorytmach AI podchodzą z rezerwą (lub jest to dla nich nowość), dzięki wydarzeniu będą mieli szansę lepiej poznać temat, zanim zaczną korzystać z tych technologii.

Organizatorzy Online Marketing Day stawiają przede wszystkim na różnorodność tematów. Dzięki temu będzie można zyskać wiele przydatnych informacji i porad.

Konferencja prowadzona będzie w formie bezpłatnej transmisji live. Będzie odbywała się 16 czerwca 2023 od godz. 9:00 do 15:40. Aby wziąć w niej udział, należy się zarejestrować na stronie onlinemarketingday.pl

Organizatorem konferencji jest firma Semstorm. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 1
IV Online Marketing Day

IV Online Marketing Day

10 maja 2023

9 maja 2023