Onet z nową stroną główną, spersonalizowanymi treściami i kampanią reklamową (wideo, audio) - Marketing przy Kawie
Onet z nową stroną główną, spersonalizowanymi treściami i kampanią reklamową (wideo, audio)
  • 3
  • 6
20.10.2014

Onet z nową stroną główną, spersonalizowanymi treściami i kampanią reklamową (wideo, audio)

20 października Onet zaprezentował nową stronę główną. Zmiany dotyczą trzech obszarów: treści (otwarcie portalu na nowych, niezależnych autorów), funkcjonalności (możliwość obserwowania wybranych tematów, twórców czy brandów mediowych) oraz designu. Równolegle rusza kampania „Każdy ma swój Onet”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54984 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 października 2014