- 0
- 1
OnePlus wybrał agencję PR. Komunikację w Polsce wesprze Ro
Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką urządzeń mobilnych. Agencja realizuje strategię komunikacji na polskim rynku, odzwierciedlając filozofię marki „Never Settle”.
Strategiczne działania PR mają wzmocnić wizerunek marki jako kontestatora, który stawia na odważną komunikację.
– Od zawsze wyznaczamy własne ścieżki – zarówno w innowacjach produktowych, jak i sposobie, w jaki o nich mówimy. Poszukiwaliśmy partnera, który podziela nasze podejście do wyrazistej, autentycznej komunikacji i potrafi nadać jej nową dynamikę. Agencja Ro uchwyciła nasz sposób myślenia i przełożyła go na strategiczny plan działań – mówi Robert Sierpiński, PR manager, OnePlus.
W trakcie dotychczasowej współpracy istotnym działaniem było wprowadzenie na polski rynek flagowych urządzeń OnePlus 13 i OnePlus 13R. Ro zaplanowało i przeprowadziło kampanię, której kluczowy element stanowiła niestandardowa przesyłka kreatywna. Smartfony OnePlus 13 i OnePlus 13R zostały zatopione w gipsowych formach.
Zespół agencji Ro odpowiedzialny za realizację projektu to:
- Miłosz Ciekalski (senior communication specialist),
- Agnieszka Wrońska (senior strategist),
- Magdalena Mikulska (partner).
Współpracę zawarto na rok.
- 1