OnePlus wybrał agencję PR. Komunikację w Polsce wesprze Ro- Marketing przy Kawie
OnePlus wybrał agencję PR. Komunikację w Polsce wesprze Ro
  • 0
  • 1
12.03.2025

OnePlus wybrał agencję PR. Komunikację w Polsce wesprze Ro

Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką urządzeń mobilnych. Agencja realizuje strategię komunikacji na polskim rynku, odzwierciedlając filozofię marki „Never Settle”.

Strategiczne działania PR mają wzmocnić wizerunek marki jako kontestatora, który stawia na odważną komunikację.

– Od zawsze wyznaczamy własne ścieżki – zarówno w innowacjach produktowych, jak i sposobie, w jaki o nich mówimy. Poszukiwaliśmy partnera, który podziela nasze podejście do wyrazistej, autentycznej komunikacji i potrafi nadać jej nową dynamikę. Agencja Ro uchwyciła nasz sposób myślenia i przełożyła go na strategiczny plan działań – mówi Robert Sierpiński, PR manager, OnePlus.

W trakcie dotychczasowej współpracy istotnym działaniem było wprowadzenie na polski rynek flagowych urządzeń OnePlus 13 i OnePlus 13R. Ro zaplanowało i przeprowadziło kampanię, której kluczowy element stanowiła niestandardowa przesyłka kreatywna. Smartfony OnePlus 13 i OnePlus 13R zostały zatopione w gipsowych formach.

Zespół agencji Ro odpowiedzialny za realizację projektu to:

  • Miłosz Ciekalski (senior communication specialist),
  • Agnieszka Wrońska (senior strategist),
  • Magdalena Mikulska (partner).

Współpracę zawarto na rok.

  • 1
Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką urządzeń mobilnych

Agencja Ro rozpoczęła współpracę z OnePlus – globalną marką urządzeń mobilnych

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 marca 2025

11 marca 2025