On Board Think Kong współpracuje z Szymonem Janiakiem- Marketing przy Kawie
On Board Think Kong współpracuje z Szymonem Janiakiem
  • 0
  • 1
12.02.2025

On Board Think Kong współpracuje z Szymonem Janiakiem

Agencja On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z Szymonem Janiakiem – ekspertem w zakresie personal brandingu. Wspólna inicjatywa polega na poszerzeniu oferty szkoleniowej agencji w celu wsparcia liderów w budowaniu komunikacji na platformie LinkedIn.

Klienci, inwestorzy i pracownicy oczekują od liderów firm zajmowania stanowiska w istotnych sprawach społecznych i gospodarczych. Jednak aż 66% CEO przyznaje, że nie czują się wystarczająco przygotowani do prowadzenia tego typu komunikacji (badanie FTI-Consulting-CEO Leadership Redefined).

Szymon Janiak to ekspert w zakresie komunikacji na platformie LinkedIn, a także inwestor i autor książek o start-upach oraz venture capital. Współzałożyciel funduszu inwestycyjnego Czysta3.VC, który wspiera start-upy. Były wykładowca akademicki. Jego aktywność na platformie przyciąga milionowe zasięgi ze względu na wyjątkowe spojrzenie na komunikację biznesową. Łączy perspektywę inwestora, przedsiębiorcy i eksperta ds. wizerunku.

Wkrótce ukaże się jego najnowsza książka: „Od zera do milionera na LinkedIn – jak budować markę osobistą”

Janiak dzieli się w niej sprawdzonymi strategiami skutecznego budowania obecności na tej platformie. To przewodnik dla liderów, którzy chcą świadomie zarządzać swoim wizerunkiem i osiągać wymierne korzyści z aktywności w mediach społecznościowych.

W ramach współpracy z Szymonem Janiakiem agencja OBTK wprowadza nową usługę dla liderów. Jest to kompleksowe szkolenie z prowadzenia skutecznej komunikacji na LinkedIn.

Program szkolenia obejmuje:

  • Strategię personal brandingu – jak budować autentyczny i angażujący wizerunek na LinkedIn
  • Tworzenie wartościowych treści – jak pisać posty, które budują relacje i angażują społeczność
  • Interakcję i budowanie społeczności – jak skutecznie prowadzić dyskusje i wchodzić w interakcję z odbiorcami
  • Kryzys wizerunkowy w sieci – jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i negatywnymi komentarzami
  • Praktyczne warsztaty i analiza profili – indywidualne doradztwo dla liderów

Szkolenie będzie częścią pakietu prowadzenia przez OBTK profilu na LinkedIn i ma na celu pomoc liderom w skutecznym nawigowaniu po mediach społecznościowych.

On Board Think Kong Szymon Janiak

On Board Think Kong i Szymon Janiak (ekspert komunikacji na LinkedIn) łączą siły

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 lutego 2025

11 lutego 2025

  • 0
  • 1
  • 0
11.02.2025

Fundacja Avalon publikuje zapytanie ofertowe dotyczące planowanej ogólnopolskiej kampanii społecznej „Niepełnosprawny, czyli jaki”

„Niepełnosprawny, czyli jaki” to tytuł ósmej, ogólnopolskiej kampanii społecznej Fundacji Avalon, współfinansowanej ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Fundacja Avalon opublikowała na swojej stronie zapytanie ofertowe dla agencji, które byłyby zainteresowane współpracą przy realizacji kampanii.