On Board PR Ecco Network dla elektronarzędzi Bosch
  • 0
  • 1
11.03.2011

On Board PR Ecco Network dla elektronarzędzi Bosch

Agencja we współpracy z niemiecką agencją Jeschenko MedienAgentur Berlin GmbH koordynuje w Polsce międzynarodową kampanię promującą elektronarzędzia z linii profesjonalnej Bosch. Celem jest wsparcie komunikacyjne wprowadzania na rynek nowych produktów marki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 marca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.03.2011

SOS Wioski Dziecięce rozpoczęły kampanię społeczną

Ruszyła kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce „Pomóż zbudować rodzinę”, zachęcająca do przekazania 1% podatku na rzecz osieroconych i opuszczonych dzieci. Strategię oraz kreację przygotowała pro publico bono agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a w pozyskaniu i planowaniu mediów z pomocą przyszedł dom mediowy Starcom. Głosu w reklamie radiowej użyczył aktor Cezary Żak. Akcja potrwa do końca kwietnia.