Omnicom zwiększa przychody
  • 0
  • 1
18.07.2012

Omnicom zwiększa przychody

Jedna z największych globalnych grup marketingowych, Omnicom ogłosiła wzrost zysku operacyjnego w drugim kwartale o 3,7 proc. Zagrożeniem dla optymistycznych prognoz finansowych w drugiej połowie roku może być niepewna sytuacja na rynku europejskim.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lipca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
18.07.2012

IAB AdEx – prawie pół miliarda zł na reklamę online w pierwszym kwartale 2012

Reklama w Internecie nadal notuje wzrost – według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2012 roku wyniosły 485 milionów zł. W porównaniu do analogicznego okresu w 2011 roku, jest to wzrost o 9%. Nadal dynamicznie rosną wydatki na reklamę mobile. Najbardziej aktywne sektory to nieruchomości, motoryzacja oraz turystyka i gastronomia.