Omnicom i Twitter podpisują umowę wartą 230 mln dol. - Marketing przy Kawie
Omnicom i Twitter podpisują umowę wartą 230 mln dol.
  • 0
  • 1
29.05.2014

Omnicom i Twitter podpisują umowę wartą 230 mln dol.

Należąca do Omnicomu platforma zautomatyzowanej sprzedaży reklam Accuen ma połączyć się z MoPub – systemem mobilnej wymiany reklamy Twittera. Umowa zawarta między reklamowym koncernem a portalem społecznościowym jest warta 230 mln dol.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55190 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 maja 2014

28 maja 2014