Omnichannel w obliczu pandemii – z ewolucji w rewolucję. Badanie firmy Colliers International w sektorze handlowym - Marketing przy Kawie
Omnichannel w obliczu pandemii – z ewolucji w rewolucję. Badanie firmy Colliers International w sektorze handlowym
  • 0
  • 1
29.06.2020

Omnichannel w obliczu pandemii – z ewolucji w rewolucję. Badanie firmy Colliers International w sektorze handlowym

Firma Colliers International przeprowadziła ankiety wśród przedstawicieli polskich oraz zagranicznych sieci i marek działających na polskim rynku handlu detalicznego. Badanie miało na celu poznanie ich opinii na temat przewidywań i planów dotyczących inwestycji w poszerzenie kanałów sprzedaży i komunikacji z klientem w najbliższej przyszłości. Wyniki ankiet opublikowano w raporcie „Omnichannel – z ewolucji w rewolucję”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 czerwca 2020