OMG Metrics wprowadza Wskaźnik Irytacji Reklamą - Marketing przy Kawie
OMG Metrics wprowadza Wskaźnik Irytacji Reklamą
  • 0
  • 1
23.04.2009

OMG Metrics wprowadza Wskaźnik Irytacji Reklamą

OMG Metrics, dział badawczy OmnicomMediaGroup stworzył Wskaźnik Irytacji Reklamą. Wynik powstaje w ramach nowego projektu badawczego pod hasłem WIR, do którego dane zbierane są już od lutego br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56524 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

23 kwietnia 2009