OMD ma nowe pozycjonowanie, logo i identyfikację wizualną - Marketing przy Kawie
OMD ma nowe pozycjonowanie, logo i identyfikację wizualną
  • 0
  • 2
10.02.2025

OMD ma nowe pozycjonowanie, logo i identyfikację wizualną

OMD Worldwide, największa sieć agencji mediowych należąca do Omnicom Media Group, zaprezentowała nowe, globalne pozycjonowanie marki. Podkreśla w nim swoją wizję, doświadczenie, zaplecze technologiczne oraz skalę operacyjną, dzięki którym pomaga markom zwiększać sprzedaż oraz zdobywać udziały rynkowe w coraz bardziej dynamicznym środowisku biznesowym i konsumenckim.

Hasłem „We Create What’s Next” OMD deklaruje gotowość do wyznaczania kierunków w świecie mediów. Chce to robić dzięki identyfikowaniu i wykorzystywaniu zmian w sposobach, w jakich konsumenci:

  • odkrywają marki,
  • angażują się w nie,
  • dokonują transakcji,
  • budują relacje z markami.

Umiejętność ta jest kluczowa w erze dynamicznego rozwoju:

  • retail mediów,
  • connected TV,
  • ekosystemów twórców i influencerów,
  • nowych punktów styku, takich jak Generative AI Search.

Pozycjonowanie marki OMD wspiera odświeżona identyfikacja wizualna

Obejmuje ona m.in. unowocześnioną wersję klasycznego, czerwonego logo OMD. Zaprezentowano ją 5 lutego br. podczas globalnego spotkania, transmitowanego na żywo dla 14 tys. pracowników OMD w ponad 100 krajach.
Podczas wydarzenia George Manas, CEO OMD Worldwide, podsumował także wyniki biznesowe OMD za 2024 r. Agencja pozyskała nowych klientów o łącznej wartości 1,8 mld dol. (po uwzględnieniu wygranych, strat i retencji).

OMD ma nowe pozycjonowanie, logo i identyfikację wizualną

OMD ma nowe logo; zestawienie z dotychczasowym

Niezależnie od rynku, na którym działamy, OMD mówi jednym głosem. Mamy wspólne ambicje, wartości i cel: napędzać wzrost marek poprzez innowacyjne podejście do mediów. W OMD Poland wierzymy, że to możliwe tylko wtedy, gdy każdy z nas robi krok więcej – dla klientów, partnerów i siebie nawzajem. Sposób, w jaki przeprowadzony został launch rebrandingu OMD, wspólna praca 60 ambasadorów marki z całego świata to najlepszy dowód na to, że nie działamy w oderwaniu, lecz jako jedna, globalna siła – mówi Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland.

  • 1
OMD ma nowe pozycjonowanie, logo i identyfikację wizualną

OMD ma nowe pozycjonowanie, logo i identyfikację wizualną

 

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lutego 2025

9 lutego 2025