- 0
- 2
OMD ma nowe pozycjonowanie, logo i identyfikację wizualną
OMD Worldwide, największa sieć agencji mediowych należąca do Omnicom Media Group, zaprezentowała nowe, globalne pozycjonowanie marki. Podkreśla w nim swoją wizję, doświadczenie, zaplecze technologiczne oraz skalę operacyjną, dzięki którym pomaga markom zwiększać sprzedaż oraz zdobywać udziały rynkowe w coraz bardziej dynamicznym środowisku biznesowym i konsumenckim.
Hasłem „We Create What’s Next” OMD deklaruje gotowość do wyznaczania kierunków w świecie mediów. Chce to robić dzięki identyfikowaniu i wykorzystywaniu zmian w sposobach, w jakich konsumenci:
- odkrywają marki,
- angażują się w nie,
- dokonują transakcji,
- budują relacje z markami.
Umiejętność ta jest kluczowa w erze dynamicznego rozwoju:
- retail mediów,
- connected TV,
- ekosystemów twórców i influencerów,
- nowych punktów styku, takich jak Generative AI Search.
Pozycjonowanie marki OMD wspiera odświeżona identyfikacja wizualna
Obejmuje ona m.in. unowocześnioną wersję klasycznego, czerwonego logo OMD. Zaprezentowano ją 5 lutego br. podczas globalnego spotkania, transmitowanego na żywo dla 14 tys. pracowników OMD w ponad 100 krajach.
Podczas wydarzenia George Manas, CEO OMD Worldwide, podsumował także wyniki biznesowe OMD za 2024 r. Agencja pozyskała nowych klientów o łącznej wartości 1,8 mld dol. (po uwzględnieniu wygranych, strat i retencji).

OMD ma nowe logo; zestawienie z dotychczasowym
– Niezależnie od rynku, na którym działamy, OMD mówi jednym głosem. Mamy wspólne ambicje, wartości i cel: napędzać wzrost marek poprzez innowacyjne podejście do mediów. W OMD Poland wierzymy, że to możliwe tylko wtedy, gdy każdy z nas robi krok więcej – dla klientów, partnerów i siebie nawzajem. Sposób, w jaki przeprowadzony został launch rebrandingu OMD, wspólna praca 60 ambasadorów marki z całego świata to najlepszy dowód na to, że nie działamy w oderwaniu, lecz jako jedna, globalna siła – mówi Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland.
- 1