0 1 7.02.2008Olympus bliżej klientówexperiential marketing TweetOlympus Polska rozpoczyna kolejną kampanię promującą aparat Olympus mju 770 SW.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54718 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.02.2008Universal McCann pnie się w góręRECMA, międzynarodowa firma zajmująca się monitoringiem rynku domów mediowych na świecie, przyznała domowi mediowemu Universal McCann ocenę „A” za skuteczność nowobiznesową i konkurencyjność oferty w 2007 roku. W tegorocznym raporcie RECMA zmodyfikowała wcześniej przyznaną ocenę Universal McCann, uwzględniając uaktualnienie informacji dotyczących wyników przetargów.
0 1 0 0 0 7.02.2008Ogólnopolska kampania promująca miód i produkty pszczeleNa zlecenie Stowarzyszenia Pszczelarzy Zawodowych agencja Marketing & Comunications Consultants wraz z Doug Faber Family rozpoczynają realizację ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Życie miodem słodzone”. Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej (50%), Rzeczpospolitej Polskiej (ARR) (30%) oraz konsorcjum producentów miodu i produktów pszczelich (20%).
0 1 0 0 0 7.02.2008Pierwsza telewizyjna kampania edukacyjna ElektroEko6 lutego rozpoczyna się ogólnopolska telewizyjna kampania edukacyjna ElektroEko pod hasłem „Chroń je, jeśli kochasz… zużyte świetlówki oddaj do sklepu”. Swoim zasięgiem obejmie 21 stacji.
0 1 0 0 0 7.02.2008Lubelska Galeria Orkana wysyła klientów do ParyżaTematem przewodnim nowej kampanii reklamowej lubelskiej Galerii Orkana jest walentynkowy konkurs, w którym można wygrać m.in. wycieczki do Paryża. Projektem kampanii i całościową obsługą konkursu zajęła się agencja Cumulus.