OLX w wyniku afery z piosenką Kazika wycofa reklamy z Trójki
  • 0
  • 1
19.05.2020

OLX w wyniku afery z piosenką Kazika wycofa reklamy z Trójki

Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.pl poinformował w serwisie LinkedIn, że firma wycofa reklamy z rozgłośni Polskie Radio Program 3. To efekt afery związanej z 1998. notowaniem Listy Przebojów rozgłośni.

Przypomnijmy: 15 maja stacja wyemitowała 1998. notowanie Listy Przebojów. Pierwsze miejsce zajęła w nim piosenka Kazika „Twój ból jest lepszy niż mój”. Utwór krytykuje wizytę Jarosława Kaczyńskiego na cmentarzu podczas ograniczeń związanych z epidemią.

Kierownictwo stacji anulowało głosowanie oraz obarczyło prowadzącego Marka Niedźwieckiego winą za domniemane manipulacje wynikami. W efekcie z pracy w Trójce zrezygnowali m.in. Hirek Wrona, Agnieszka Szydłowska, Marcin Kydryński, a także sam Marek Niedźwiecki.

Szef marketingu OLX zapowiedział, że spoty kampanii firmy nie pojawią się w tej rozgłośni. Marka nie powinna bowiem, jak umotywował, występować w „pewnych kontekstach, które mi z biznesowego punktu widzenia nie pasują”.

  • 1
Trójka

Trójka bez reklam OLX

19 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2020

Coca-Cola i #BeApp organizują koncerty Coke Studio Sessions

Katy Perry, Bebe Rexha, DJ Khaled, Steve Aoki to pierwsi z ponad stu artystów, którzy wezmą udział w trwającym 60 dni streamingu koncertów na żywo. W ten sposób w dobie trwającej epidemii Coca-Cola chce łączyć fanów na całym świecie i umożliwiać wspólne cieszenie się muzyką. Udział w koncercie to też okazja, by wesprzeć walkę z Covid-19. Widzowie będą mogli dokonać darowizny na rzecz Międzynarodowe­go Ruchu Czerwonego Krzyża i Czerwonego Półksiężyca, a Fundacja Coca-Cola przekaże kwotę równoważną środkom wpłaconym przez fanów, wynoszącą do 3 mln dol.