OLX i Malcolm XD przypominają o legendzie polskiego Internetu
  • 1
  • 5
7.04.2021

OLX i Malcolm XD przypominają o legendzie polskiego Internetu

7 kwietnia o godzinie 5:30 odbyła się premiera filmu „Fanatyk: Historia prawdziwa. Na swoim”. OLX postanowił zdmuchnąć kurz z wędki najsłynniejszego fanatyka nad Wisłą, Andrzeja Gałeckiego.

Legendarna pasta zaczynająca się od słów „Mój stary to fanatyk wędkarstwa” doczekała się już ekranizacji. My postanowiliśmy pójść o krok dalej i dać jej serial. Jak zawsze w komunikacji naszej marki chcieliśmy, by była ona przyjemna dla odbiorcy i nie była typową reklamą sprzedażową. Jestem pewien, że i tym razem stworzyliśmy coś, co da ludziom sporo przyjemności z oglądania – mówi Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

Seria „Fanatyk: Historia prawdziwa. Na swoim” powstała, by promować nową opcję w serwisie – wypożyczalnię. Można przecież mieć na własność kampera, namiot na plenerowe imprezy, busa na podjeździe oraz glebogryzarkę. Ale po co, skoro teraz równie dobrze można je wypożyczyć na OLX? – pyta marka.

Historia opowiada i tłumaczy to wszystko w czterech odcinkach. Za scenariusz odpowiada sam autor oryginału, czyli tajemniczy Malcolm XD oraz reżyser i scenarzysta „Fanatyka” – Michał Tylka. Produkcja jest spójna z oryginałem również pod względem obsady. W obsadzie pojawili się najważniejszy aktorzy z „Fanatyka”.

Mamy więc Piotra Cyrwusa (Andrzej Gałecki), Annę Radwan (Wioletta Gałecka), Mikołaja Kubackiego (Kuba Gałecki) czy Dariusza Kowalskiego (szef koła wędkarskiego). Na ekranie pojawią się także Sandra Herbich (Marzenka) i Marek Stryszowski. Całość zrealizowano w formie odcinkowego mokumentu przedstawiającego losy rodziny Gałeckich jakiś czas po wydarzeniach z filmu.

Można robić reklamę, a można też robić takie rzeczy, jak „Fanatyk: Historia prawdziwa”. To bardzo ciekawy projekt z pogranicza filmu, reklamy, branded contentu. Ważne jest to, że jest to przede wszystkim rozrywka dla widzów i nie jest to postrzegane jak reklama. Myślę, że nie tylko fani „Fanatyka” będą mogli z przyjemnością obejrzeć tę krótką serię, w której każdy film w swojej głównej części składa się z długiego mastershota, czyli jednego ujęcie bez cięć. Dokumentalna forma reportażu podbija wiarygodność filmu i na tym właśnie budowany jest komizm – mówi Marcin Dworucha, managing director w F25 Production House.

Koncept kreatywny stworzyła agencja 23Heroes. Całość wyprodukował dom produkcyjny F25.

  • 5
OLX i Malcolm XD

OLX i Malcolm XD ponownie zaglądają do fanatyka wędkarstwa

7 kwietnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.04.2021

Pandemia uderza w młodych i biednych – pokazuje raport „Zachowania konsumenckie po roku pandemii” MullenLowe MediaHub

Na progu trzeciego lockdownu widać było rosnące dysproporcje między różnymi grupami społecznymi. W najgorszej sytuacji są najmłodsi i najmniej zamożni Polacy. To ich pandemia pozbawiła części i tak skromnych dochodów przy jednoczesnej obowiązkowej alienacji społecznej i braku perspektywy szybkiej poprawy tego stanu. Okazuje się, że 57% ankietowanych, których sytuacja materialna w pandemii uległa pogorszeniu, spodziewa się dalszego spadku dochodów – pokazuje raport „Zachowania konsumenckie po roku pandemii” MullenLowe MediaHub.

6 kwietnia 2021